BALIKESİR İL MEM ARGE

Yurt Dışı Çıkış İşlemleri için İstenen Belgeler

Yurt Dışı Çıkış İşlemleri için İstenen Belgeler

Ulusal Ajans destekli projelerin yurtdışı çıkış işlemleri birimimiz tarafından gerçekleştirilmektedir. Bu kapsamda olmayan uluslararası kongre, sempozyum, eğitim faaliyetleri ile kardeş okul işlemlerinin yurtdışı çıkışları okul ve kurumların bağlı bulunduğu birimler tarafından yürütülmektedir. İl genelinde faaliyet gösteren derneklere ait uluslararası projelerin yurtdışı çıkış işlemleri derneklerin bağlı bulunduğu Dernekler Dairesi tarafından yürütülmektedir. 

Ulusal Ajans destekli projeler kapsamında yurt dışı çıkış talebinde bulunacak olan okul/kurumların öncelikle okul/kurumlarının bağlı bulunduğu İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri´ne kurumlarından yazacakları resmi bir yazı aracılığıyla aşağıda yer alan belgeler ile birlikte Valilik Oluru için başvuru yapmaları gerekmektedir. Bu belgeler İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri aracılığıyla birimimize ulaştırılmalıdır. Birimimizce komisyon incelemesi yapılarak kurumların yurt dışı çıkış talepleri değerlendirilmektedir. Yapılacak olan tüm yazışmalar KurumNet/DYS vasıtasıyla yürütülmelidir. 

 

YURT DIŞI ÇIKIŞLARINDA İSTENEN BELGELER

  1. Proje kabul yazısı (Ulusal Ajans tarafından gönderilen) veya Sözleşme Belgesi (Eğer projenin yurtdışı koordinatörü bulunuyorsa, koordinatörün ulusal ajansından alınacak proje kabul yazısı)
  2. Proje sahibi kurum yazısı (okul/kurum üst yazısı)
  3. Kaymakamlık onayı ("Yurt dışına çıkışında kaymakamlığımızca bir sakınca bulunmamaktadır" ibaresi yer alan)
  4. İlçe üst yazısı
  5. Davet mektubu ve tercümesi (çeviren kişi tarafından imzalanıp onaylanmış)
  6. Ziyaret programı ve tercümesi (çeviren kişi tarafından imzalanıp onaylanmış)
  7. Katılımcı listesi (katılımcının nüfus cüzdanında yazan haliyle tam isim ve soyisim bilgilerini içeren)
  8. Katılımcılardan (öğrenciler hariç) alınacak dilekçeler
  9. Katılımcıların seyahat sağlık sigortalarının ilk sayfaları
  10. Öğrenci katılımı varsa noterden alınacak muvaffakatnameler ve okuldan alınacak öğrenci belgeleri
  11. Ortak okul/kurum katılımı varsa okul/kurum yazısı

Bahsi geçen tüm belgeler (çeviriler dahil) okul/kurum müdürünün imza ve kaşesini taşımalı, aslından taranıp uygun boyuta getirilerek KurumNet/DYS aracılığı ile Müdürlüğümüz Strateji Geliştirme Hizmetleri Birimi’ne ulaştırılmalıdır.

Başvuruların eksiksiz olarak yapılması ve Valilik onaylarının zamanında yetişebilmesi için çıkış tarihinden en geç 2 hafta öncesinde (İngiltere, İrlanda ve Güney Kıbrıs çıkışları için en geç 4 hafta öncesinde) Müdürlüğümüze başvuru yapılması yaşanabilecek olası gecikmelerin önüne geçilmesi açısından önem arz etmektedir.  

Kasaplar Mahallesi Eski Sındırgı Caddesi No1/A Altıeylül/BALIKESİR - 0266 277 10 26/27

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.